اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چهارشنبه . ۱۴ اسفند

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ب.ظ

از اونجایی بگم‌ که

دو بار تو بیان وبلاگ زدمو پاک کردم و تعداد پست هام از سه تا بیشتر نرفت

و دلم‌ نرفت برای بیشتر نوشتن 

من وبلاگ‌نویس قدیم بلاگفام 

با محیط اینجا اُخت نشدم 

زدم بیرون 

.

.

ولی برگشتم 

این‌بار دلم نوشتن خواست 

حرف زدن خواست 

بی مخاطب با مخاطب 

چه فرقی میکند 

سری که درد میکند برای نوشتن 

دلی که تنگ‌است برای نوشتن 

مینویسد و یک آخیش میگوید 

که نگذاشت حرف هایش بیخ گلویش بماند و رو به خفگی برود  

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
سین کاف

نظرات  (۸)

۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۰ آقای باران

خیلی از ما مثل شماییم
بارها نوشتیم و بارها پاک کردیم

نشون به اون نشون که خیلی هامون حداقل ده ساله بلاگریم و باز هم وبلاگمون به یک سال نمیکشه

پاسخ:
و شایدم بیشتر از ده سال !
بارها رها کردیم و بارها برگشتیم 
و الان کی میدونه عمر این وبلاگ ها تا کی هست ؟
کی میدونه این بار تا کی میمونیم ؟
بلاگر بودن نمیشه از خودمون دورش کنیم 
تو هزار تا شبکه اجتماعی دیگه بچرخیم 
باز سروکله مون همینجا پیدا میشه
همینجاست که آروم میشیم
واسه من اینجوری بوده 
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۳۳ آقای باران

و اینکه نمیدونیم چرا!

+واسه خیلی ها همینطور بوده

پاسخ:
اوهوم 
...
لازمه بگم خوش اومدی به سکوت بیانستان ؟ :))
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۴۰ آقای باران

من از اول هم بیان بودم
یه مدت خبط کردم رفتم بلاگفا که اونجا انقدر شلوغ بود که دوام نیاوردم
درسته اینجا ساکته ولی خب «بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم!»

شما خوش اومدید!
شکلکِ من قدیمی ترم و باسابقه تر و این حرفها!!! 

پاسخ:
بلاگفا شلوغ بود درست 
راحت تر میشد بهش عادت کرد راحت تر میشد دوست پیدا کرد
من اینجا یه مدت طولانی احساس غریبی داشتم 
طول کشید تا عادت کنم ولی الان راضی ام :) دوسش دارم
پ.ن: پس دوباره خوش اومدی به خونه خودت D:
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۵۵ آقای باران

عادت رو نمیدونم
ولی بله راحت تر میشد دوست پیدا کرد

اینجا واقعا دوست داشتنی تر از بلاگفاست. من خیلی اینجا رو دوست دارم

رفقای بهتری هم پیدا کردم

پ.ن: ممنونم ممنونم
پذیرایی نمیکنید؟!!!!

پاسخ:
من‌ شروع وبلاگ نویسیم با بلاگفا بوده اینطوری فکر میکنم.
...

شما که خودتون میزبانین :)
میزبان پذیرایی نمیخواد که 
۱۶ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۰ آقای باران

من یه استارت ریزی با بلاگفا زدم ولی شروع جدی م با بیان بود


+
تا پنج دیقه قبل که اینجوری نبود :/

بحث پذیرایی شد من شدم سابقه دار؟!!
چرا خسیس باشیم؟! آیا؟!
من پذیراییمو میخوام
پذیرایی م خوردن نداره :/

پاسخ:
تو خونه خودتون تعارف بزارین کنار :)
ما بلاگفایی ها مهمون نوازیم
 از شلوغی وبلاگهامون مشخص نبود آیا؟!

۱۶ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۸ آقای باران

تعارف رو بذارم کنار یعنی شماره کارت بدم واریز کنید دیگه؟! تعارف نکنید یه وقت! -_-


بله بله
شما خیلی مهمان نوازید
من که حرفی ندارم 

پاسخ:
پذیرایی قدیما میوه و شیرینی بود که 
الان شماره کارتی شده \: 
ای بابا 
نمیشه مهمون دعوت کرد که 
۱۶ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۴ آقای باران

حالا که دعوت کردید
دیگه مجبور به پذیرایی هستید
ممنون از پذیرایی!

پاسخ:
بله بله هر چی قدیمی تر ها بگن سابقه دارها بگن ؛)
خواهش میکنم :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۹ آقای باران

بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی