اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

من لبریز از گفتنم

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

قسمتی از ذهنم مشغول گوش دادن

صدایی از کافه شبانه 

از نادر ابراهیمی میخواند 

از بار دیگر شهری که دوست داشتم 

میان‌خواندنش 

آهنگ فرانسوی پخش میشود 

قسمتی از ذهنم کنده میشود میرود به چند سال قبل 

چند سال قبلی که عاشق کتاب #یک_عاشقانه_آرام نادر ابراهیمی بودم

هر صبح کتاب را برمیداشتم و یک صفحه از ان را میخواندم

و چه لذتی بود اخ که چه لذتی 

هر بار با خودم میگفتم چقدر آدم حسابی است این گیله مرد داستانش

نویسنده همین قدر احساس خرج زنش در دنیای واقعی میکند ؟

راستش من از ان خواننده های فضولم که دلم میخواهد زندگی شخصی 

نویسنده کتابی که میخوانم را بدانم برایم جذاب است  در آن لحظه هایی که مشغول نوشتن اوج داستان  هستن چه حس و حالی دارند

در زندگی واقعی خود مانند قهرمان داستان هایشان هستن همان هایی که دلمان میخواست یک دانه از آنها را ما هم داشتیم در زندگی واقعیمان ...

در همان زمان ها بود که با موسیقی فرانسه ارتباط گرفتم به واسطه ی دوستی 

که در وبلاگ قبلی ام در بلاگفا با او اشنا شدم 

مرا وارد دنیای موسیقی فرانسه کرد مرا به بیشتر شنیدنش تشویق کرد

شبانه روزم با آهنگ های فرانسه گذشت 

او برایم آهنگ فرانسوی میفرستاد 

و  من آهنگ های محلی شهرم را 

هر دو غرق لذت در دنیای بی مرز موسیقی میشدیم با همه ی تفاوت هایمان

ذهنم برمیگرد به سمت صدا 

دست میبرم به سمت ماگ قهوه ای که با وسواس آماده کرده بودم

قهوه ای که الان سرد است 

مثل ذهن پراکنده ی من 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۰
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی