اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دایره ارتباطی هیچ کس جایی برای من نبود!

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ

حدود یک هفته است با مسئولین و آدم های زیادی برای پیگیری کار حرف زدم

کاری که حقم بود ولی جایگزین های زیادی برایش آوردن 

من وارد دایره نخودسیاه بازی مسئولین شده بودم 

امروز آخرین روز پیگیری بود دلیل آوردن  من و انکار مسئولین

از پشت پرده ماجرا حرف زدن که چرا برای بقیه آره بود 

و چرا برای من نه!

هر چقدر بیشتر توضیح میداد وارفتن و شوک شدن من بیشتر می شد 

از اسم های آشنای زیادی حرف زد و من گنگ و مبهوت فقط نگاه میکردم

و حرفی نداشتم برای بی معرفتی که این اسم های آشنا برایم خرج کردن.

تنها و درمانده با یک خروار ناباوری و بهت برگشتم 

باز هم‌به بن بست برخوردم

بن بستی که آدم های آشنای زندگی ام برایم ساختن .

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی