اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جنگجو دنیای خودت بمان

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

 

هر زمان که دست به قلم میشوم تا برنامه ریزی کنم 

برنامه ام میشود پلن یک پلن دو پلن سه 

همه مسیر ها و برنامه ها با"  اگر" همراه است اگر اینگونه پیش برود 

اگر آن گونه پیش برود اگر شرایط اینگونه بماند اگر اگر اگر 

نقطه اشتراک همه ی برنامه ها تلاش کردن است و سکون نبودن

من یتیم بودن و تجربه تنهایی را تا مغز استخوانم حس کردم

و روزها و ساعت ها با خودم حرف زدم

گر چه تجربه تلخی بود و مثل پتک محکم بر سر من آوار شد

مرا از خواب ناز و خوش خیالی بیدار کرد

اگر قبلا انتظاراتم‌ را به حداقل رسانده بودم

الان انتظاراتم از اطرافیان به صفر رسیده است 

کله شق تر از این‌ حرف ها هستم که اجازه دهم کسی مرا حذف کند 

دنیا جای بدی است ولی ارزش جنگیدن دارد 

دنیای پر از بی عدالتی است ولی ارزش جنگیدن دارد 

دنیا پر از تضاد است ولی ارزش جنگیدن دارد 

جنگنجو دنیای خودم میمانم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۵
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی