اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پنج شنبه ۱۵ اسفند

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ

از برنامه های اجتماعی فقط واتساپ را گذاشته ام 

دیشب تلگرام را هم مثل  اینستا از صفحه ی گوشی پاک کردم 

تا کمی به خود بیایم و درگیر خودم باشم فقط خودم 

به زندگی واقعی ام برگردم 

افکارم جمع خودم باشد

تا کمی کمتر به او فکر کنم 

وقتی به دینگ دینگ میگویم همه فکر و ذهنم درگیر  اوست باور نمیکند 

 وقتی از خواب بیدار میشوم به اولین چیزی که فکر میکنم تویی

برای همین است اول صبح به تو زنگ میزنم 

او میخندد و میگوید:  آی آی دروغگووو

جوجوکو  : بخدا راست میگم 

جواب آخرش میشود : میدونم عزیزم 

ولی من میدونم هنوز باورش نمیشود که هر لحظه و ثانیه ی زندگی من شده فکر کردن به او 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۵
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی