اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

غمگین ترین واژه دنیا چیه ؟

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۹ ق.ظ

غمگین ترین واژه دنیا ... دوست داشتن

من جنگیدم که دوستش نداشته باشم 

ولی نشد اتفاق نیفتاد دوست داشتن برنده شد

من در مقابل دوست داشتن او ضعیفم 

من ازینکه در مقابل دوست داشتن او ضعیفم احساس بدی دارم

من با احساسم سر دوست داشتن او دارم قمار میکنم 

من همه ی احساسم را برای او گذاشته ام چیزی برای خودم نمانده 

و میدانم دارم حماقت میکنم 

وارد بازی بدی شده ام 

تهش باخت است 

من دارم ادامه میدهم 

تا بازنده بودن خودم را ببینم و زجر بکشم 

من آماده ی باختم 

من دارم دیوانگی را رد میکنم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی