اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

با من حرف بزن

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ق.ظ

تعداد روزهایی که حس میکنم حالم خوبه کمتر از روزایی که حالم بده

میخوام بگم حال خوب این روزام کمه

حال بد این روزام زیاده 

شدم پر از استرس پر از اضطراب پر از دلنگرانی 

دلم تنگ شده واسه خندیدن با صدای بلند 

یادم نیست آخرین بار کی آرامش ذهنی داشتم  

نیاز به تزریق حال خوب دارم 

بیاین بگین به من یه روز خوب میاد 

بیاین بگین روزای خوب واسه تو کنار گذاشتن 

سهم روزای خوب من هنوز مونده 

بیاین بگین تلاشمو واسه ساختن روزای خوبم بیشتر کنم

بیاین بگین رویاهامو سفت نگه دارم 

بگین به من رویاها دست یافتنین 

کم نیارم تو این روزام 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۲
سین کاف

نظرات  (۱)

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۲۱ آقای باران

همه اونهایی که توی متن نوشتید رو میگم

و اضافه کنم

خدا هست! و مادامی که خدا هست امید هم هست...

پاسخ:
مرسی :)
سعی میکنم یادم بمونه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی