اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تنهایی بهارنارنج گونه من

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵ ق.ظ

با خودم فکر میکنم آدم های دیگری هم در این کره خاکی هستن که به اندازه من با خودشان حرف بزنن 

کل روز مشغول حرف زدن با خودمم با خود تنهاییم 

شاید اگر شکل تنهاییم فرق میکرد این گفتمان های درونی ام کمتر میشد 

کمی از شکل های  تنهایی ام بگویم 

 گاهی یه بهارنارنج توی سالاد میشود همینقدر خوش مزه که بشود یک جا تمامش کرد 

گاهی مزه چای بهار نارنج میدهد که حتی مزه مزه کردنش آرام آرام خوردنش هم به جان مینشنید 

گاهی شکل خرمالو میشود خرمالو دوست نداشتنی اما خوردنی 

گاهی شکل یه شیرعسل میشود نه دوست داشتنی و نه قابل خوردن

هر بار شکل های مختلفی به خود میگیرد بیشتر اوقات قابل تحمل است و من دوستش دارم 

 باور دارم تنهایی همه ما آدم ها هم رنگ دارد هم بو و هم طمع 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۷
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی