اول تویی و آخر خودت

اول تویی و آخر خودت

مخلوطی از روزمرگی ها
ناگفته های درونی و بیرونی
ذهنی و عینی ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ب.ظ

روزها برایم شکل یک آدامس خرسی صورتی رنگی شده اند 

که هر چقدر میکشم تمام نمیشود 

هی کش می آید 

و باز هم جا دارد برای کش آمدن 

چقدر پروسه همه چیز برایم طولانی بنظر میرسد 

و صبر من جوابگو این همه کش آمدن روزها نیس 

دلم میخواهد  با یک چشم بستن

ببینم پنج سال بعد زندگی ام هستم 

من هم نیاز به چمدان زمان سریال دارک دارم  

یک ماشین زمانی  که مرا با خود ببرد به آینده 

من از اینجا بودن و منتظر ماندن خسته ام 

...

کاش صبر من هم  به قامت بلند آرزو باشد 

با خود تکرار میکنم:

هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست. 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۰
سین کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی